söndag 21 november 2010

Going Agent.

På Onsdag så skrivs det papper. Då är mitt nya jobb säkrat.
Känns rätt så skönt att få ett jobb som innebär mycket fritid och mycket i lön samt att det passar mig perfekt. Det går ut på att vara social och dricka en massa kaffe.
För er som inte vet om det ännu, jag fick jobbet som jag har sökt. Så den 3:e januari påbörjar jag mitt jobb som företagsagent. Alltså på riktigt, jag kommer ha titeln Agent. Helt plötsligt så faller alla bitarna på plats i mitt liv. Den enda nackdelen är att jag måste ha en kostym på mig, men man kan inte få allt här i livet antar jag. (Man måste ändå vara lite ödmjuk).

Så vad är det jag siktar på då. bortsett från det uppenbara skitcoola över att faktiskt vara en agent. Jo, jag har lagt upp en del målsättningar nu.
Till att börja med så ska jag bli en tvättäkta Gizmofil, köpa allt som jag egentligen inte behöver.
Jag ska byta alias en gång om dagen, bara för att alla agenter får det.
Jag ska åka och köpa snabbmat och äta framför hemlösa, bara för att jag kan.
Jag ska bli ballare än Barney Stinsson.
Jag ska köpa mig en extra kropp som jag kan tatuera, min kropp kommer inte ha plats med all bläck som jag siktar på.
skratta åt alla ni som tjänar chipspengar. hahaha

Ja, i stort sett så ska jag låta pengarna stiga mig åt huvudet och bli det där dryga stureplans-aset som jag alltid har hatat.
Och till alla er jordnära personer.... HA HA HA HA HA!!!

Kanske till och med ska börja knarka, bara för att jag har råd att sitta och dra linor i VIP:en.

Men det absolut bästa är att jag kommer att komma undan med allt jag gör, för let´s face it, fattiga människor är galna, rika personer är excentriska. Så nu kommer jag utan problem att kunna anställa en dvärg som springer runt mig och jonglerar med knivar, dt är excentriskt av mig.

Över och Ut.

2 kommentarer:

  1. jo eller hur!!!
    jag tror kostym kommer att göra dej "hot" så du glömde att nämna alla brudar du skall ha, har du inte sett 007 VA ?

    SvaraRadera
  2. Hahaha, grattis får jag säga!
    Lite coolt att kunna titulera sig Agent.
    Jag får nöja mig med Konsult, slår inte lika högt. Men folk reagerar iaf. :)

    SvaraRadera