onsdag 15 december 2010

drama...

Jepp, då har det hänt. Sverige har nu blivigt utsatt för ett attentat. Inte av en erkänd organisation utan av en person. Jag hade först inte tänkt att skriva något om skiten eftersom att alla andra ska spekulera om saken.
Ok, Det var en galen muslim som sprängde sig själv, inga personer dog.
Men helt plötsligt så får alla ett jävla spel och ska börja hata muslimer eftersom att de är alla terrorister.
Well, bara för att hela min omvärld uppenbarligen är retarderade så ska jag nu hålla ett litet charmerande förmaningstal.

Om nu alla muslimer är terrorister... låt gå.
Men Sverige är en av världens största försäljare av minor och vapen. Är alla i Sverige skyldiga till de barn som får benen bortsprängda? självklart.
Timothy McVeigh var kristen, hoppsan Kerstin. Det verkar visst som att alla ni nötter som är konfirmerade är körda.

De flesta av världens alla diktatorer är faktiskt svarta. lustigt nog så har den svarta rasen nu blivigt utdömda.

Kim Jong Il.... Thailand.... ledsen alla asiater, ni blev just körda...

Ryssland, Tyskland, Usa, Norden, Sydamerika, Asien, Australien och mellanöstern... helvete. Den större delen av jorden är fan befolkat med terrorister... Det är visst bara grönland kvar.

Men det mest sorgliga är att nu kommer alla få en rubbad bild av invandrare... nä. orkar fan itne skriva mer om skiten just nu... eller.....

äh! jag hinner fan få in en liten vridning av det hela.

Eftersom han inte dödade någon förutom sig själv... är det verkligen en självmordsbombare då? han måste ta några med sig in i döden för att få sina oskulder... annars så tog han bara livet av sig på ett dramatiskt vis. Typ emo-kidsens motsvarighet på Big Brother.... SE MIG, JAG VILL DÖ!

sov gott, händerna på täcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar