måndag 22 februari 2010

total dominans

Då har ännu en natt på mitt spännande jobb passerat. Nattens funderingar har kretsat runt att dominera hela världen., och som mamma sa til mig när jag var liten, du kan bli vad du vill, bara du lägger manken till.

Ja, och min mamma skulle aldrig ljuga så jag ska ta hennes råd och börja jobba på världsherravälde. Men för att nå dit så måste man passera vissa viktiga punkter, checkpoints om ni så vill.

Först och främst så måste man ta kontroll över media, det kan bli problem eftersom jag saknar en armé som kan utföra illegala hot och påtryckningar. Och jag saknar pengar att köpa hela skiten för, så då måste jag nu skaffa mig antingen sjuka mängder pengar eller en armé. Och det är olagligt att ha en armé med ca 10 000 soldater för privat bruk i Sverige (jag vill jhu inte bli gripen innan revolten ens har hunnit börja), så är det bara det ekonomiska alternativet kvar.

Där får jag problem eftersom alla som känner mig vet att jag inte kan hålla i pengar utan att dom på något magiskt vis upphör att existera, så jag måste nu skaffa mig någon form av ondskefull revisor. 

Så nu jagar jag efter en revisor som kan hålla i mina pengar åt mig och eventuellt göra smarta investeringar i atomvapen eller liknande. 

Sen jävlar......

2 kommentarer:

  1. Det är inte olagligt att ha 10 000 "fans"... Du får väl göra något så att du tex får 10 000 oberäkneliga fjortisar som avgudar marken du vandrar på...Och som lyder din minsta vink.... ~moahahahaha~

    SvaraRadera
  2. Jag kan vara en revisor snålhet ligger ju i mitt småländska blod.

    SvaraRadera