måndag 31 maj 2010

30+

Jaha, då har det äntligen hänt, jag har fyllt 30.....och jag lever fortfarande...
Det känns lite skumt, jag trodde någonstans att den här dagen inte skulle komma, så nu vet jag inte riktigt hur jag ska anpassa mig till det.
Tidigare så har man varit någonting runt 20 och det har inte varit så farligt, men nu helt plötsligt så står man och är i medelåldern, och jag vete fortfarande inte vad jag ska bli när jag blir stor. fan va jobbigt.

Men de som känner mig vet att jag är en enkel man med få regler, och en av de reglerna är att jag alltid löper linan fullt ut. Så varför ska detta vara ett undantag?
Därav så har jag nu en rakad flint, jag införskaffade mig några album med Takida, Roxette och E-Type. Nu jävlar ska jag kasta mig in i medelåldern utan hämningar. haha

Och det roliga är att jag kom in i en fas bär jag fick en massa ragg, somliga mer intressanta än andra, så antingen så tycker tjejer om mogna killar, eller så har jag införskaffat lite av den där saken som Sean Connory har, "De grå tinningarnas charm". Själv så tror jag på alternativ nummer två..

Nä, nu ska jag ut och köpa lite bildelar till min 30+ bil, en multiremsskiva kostar 1638:-
hurra för mig. :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar