torsdag 24 september 2009

en dålig människa..

Jag tror att jag kan vara en dålig medmänniska... eller iaf en ganska egocentrisk människa, typ nån som saknar allt vad empati heter.

Jag fick frågan hur man skulle göra om ens brukare skulle dö under ett pass, det spontana svaret var "lägg det lilla c-p:t i dushen under varmvatten, sitt av passet så du inte förlorar lön på det hela." Sen så funderade jag på det... och kom fram till att det förmodligen är vad jag skulle göra, jag behöver seriöst byta jobb! Så om någon har ett jobb som betalar bra och inte kräver nån speciell kunskap, helst där man ska vara dryg och elak mot människor. ring mig!

Jag hatar att sluta med kaffe, sex och snus. Det gör mig arg och bitter, jag vill inte vara arg och bitter.

jag vill vara naken på en äng med blommor och regnbåfgar, omgiven av storbystade nymfomaner.... Fattar ni vad jag menar, allt handlar om sex! tankarna går inte att hålla samlade.


Jag hatar det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar