torsdag 17 september 2009

gha!

Det kliar i mitt skinn, mitt tandkött bränner och jag lovar, mina tänder pulserar. fan va skumt det här är, avgifting is da shit helt enkelt. jag har kommit in i ännu en fas där hela kroppen skakar och vibrerar. Det är svårt att hålla i saker, jag får lustiga tankar att kasta saker, problemet är att jag gör det också. När jag lyfter upp saker så får jag behov av att kasta dom omkring mig.

Mina muskler kräver att bli andvända, vilket är en ganska bra sak när man tränar, men när man vill slappna av är det jävligt jobbigt. Försökte spela gitarr tidigare idag, det slutade med att jag slet av två strängar i ett ryck av ilska som blossade upp.


Nu ska jag ut occh ta en öl samt träffa lite nya människor. det kommer bli intressant... kanske... eller in.... mest troligtvis är inte.

1 kommentar:

  1. Du fixar det där, du kommer säkert vara en bitterfitta ett tag framöver...men du kommer klara det där! =)

    SvaraRadera