tisdag 15 september 2009

Ghhaaaaa

Skjut, slå mig stryp mig dränk mig häng mig dränk mig... men vad du än gör, så prata fan inte med mig.

Om du nu skulle prata med mig så är detta hur det kommer att avlöpa.

  1. Person 1 -"Hej, hur mår du"?
  2. Jag - "DÖ"! *sliter ut personens revben och hugger den till döds med det*

Och jag skojjar inte, jag tror det var nån form av overkill att sluta med allting samtidigt. om jag inte har gjort mig skyldig till minst tre brott den här veckan så kommer jag bli förvånad av mig själv. Det enda positiva som jag har hittat med det här var att gå ut och springa, inte för att det går så speciellt mycket bättre... eller jo det gör det visst. för nu så kommer jag faktiskt ut och springer, inte bara sitter och tänker att jag ska ut och springa. Så jag sprang, 2 varv runt fotbollsplanen innan jag var så jävla arg så jag var tvungen att sluta innan jag hade punkterat grannungarnas fpotboll och kvävt dom med den. 

Det som gjorde mig arg var att ungjävlarna hade sprungit runt och vrålat i timmar på den atans planen och fick det att se ut som en dans på rosor, men i själva verkat får man ont i fötterna, ont i lungorna, blöta armhålor, svett i ögonen och sen ska jag itne ens gå in på vilka luktar som kroppen börjar producera när man springer. Nä, det är ett förbannat jävla påfund att springa helt enkelt. Jag ska skaffa mig en tjej som tycker om värme helt enkelt.


HAHAHAHA!

För 3+ sekunder sedan så ringde en vän och bjöd med mig på öl imorgon, jag har inte slutat dricka. Men jag känner mig själv tillräckligt bra för att inte anse att det är en bra idé, vilket direkt, paradoxalt nog, gör det till en bra idé. 

Och jag säger det här, offentligt så det inte råder några som helst missförstånd. Jag har nu hävdat att det är en dum idé, min vän vet omte att jag har slutat, han ringde frivilligt och bjöd med mig, jag påminde honom. 

Med andra ord, Jag avsäger mig allt ansvar för mitt handlande imorgon.

DET FINNS INTE EN ENDA IDÉ SOM INTE ÄR DUM NOG FÖR ATTT INTE GENOMFÖRAS!

Kom ihåg det gott folk, tvekar man mer än en gång så är man ute.

Återkommer nån gång senare, nu ska jag ut och springa 3 varv runt den förbannade fotbollsplanen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar