måndag 14 december 2009

homosexualitet

jag samtalade med en kompis inatt, och vi kom fram till en hel del intressanta saker.

Som t ex att tjejer strular till det för killars tillvaro, så det enda rätta är egentligen antingen att byta sida och lura dom på deras onskefull aplaner. För erkänn, om det är någonting som tjejer inte kan hantera så är det homosexuella män.

Bögar skapar snygga kläder som tjejer betalar sjuka pengar för att köpa, bögar klipper deras hår, lagar deras mat osv. Dom äger tjejerna i allt i stort sett. framför allt så är de homosexuella immuna mot tjejernas två vapen, gråt o tuttar.

Om en tjej gråter ut hos en bög, så börjar han också att gråta, tjejens undergvna styrka tappar all sin kraft. och tuttarna, inte ens den bästa push-up får dom att tappa fokus. 

Det andra alternativet är att förvandlas till det svin som allla tjejer tror att man är, sätt på allt i sin väg utan speciell urskiljning, ring dom aldrig och sluta bry sig. men då helt plötsligt så är man skurken. 

Nazisterna var inne på att bota homosexualitet, jag tycker man ska fortsätta på den forskningen fast omvänt. man borde hitta en spruta som gör en till bög. fan vilken dröm. vakna upp varje morgon och upptäcka att man var kär i ett logiskt kön.

jag är en ganska så rationell person som inte är homofob av den enkla anledningen att jag inte ser vad det finns att vara rädd för. men ibland önskar jag att homofoberna hade rätt i deras klentrogna uppfatnning om att bögigheten smittar av sig. Då hade jag hoppat in på Patricia och gnuggat mig mot dom tills jag konverterade.

Är det något fel på mig om jag är kär i en idé om att ha en annan sexualitet måhända? 


2 kommentarer:

  1. Du är sjuk min älskade bror!!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så är det faktiskt så att tuttar kan fortfarande vara ett underbart vapen, som du kallar det, även mot bögar.. Jag har två bögpolare, som är helt förälskade i bröst och som tar varje tillfälle till att klämma på dom.. ^^

    Du behöver inte bli bög, bli bisexuell, allt blir roligare då.. ;)

    SvaraRadera