söndag 25 april 2010

Efter festen...

Nej, det är inte en särskrivning...
Jag menar inte efterfesten som befinner sig klockan 4 på morgonen hemma hos en blivande pre-vräkt person.
jag menar nu när man kommer hem och det har varit fest och man ser spåren av festen och man undrar egentligen vad som hände.

Nu drog jag på förmiddagen i lördags och kom hem runt 15:00 idag (söndag) och beskådade en hel del märkliga saker.

Till att börja med så var det snack om minnesluckor, där så började jag snegla mig omkring i hemmet, för när det går till så hett så är det alltid något udda som händer.
Men tack och lov så verkar det ha gått ganska lugnt till, för det mest udda som jag hittade var ett gulligt litet torn byggt av två toarullar och en snusdosa som stod på handfatet. Svagt konfunderad petade jag omkull den övre toarullen och gick vidare... Det verkar inte som att det var så farligt iaf.

Har dock inte riktigt slappnat av ännu, jag har fortfarande en incident som involverar Såpa att få igen för.... Jag bör nog titta under sängen innan jag lägger mig inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar